Zpět
03.10.2021, Mgr. Lenka Vrabcová

4. C - ÚKOLY K PROCVIČOVÁNÍ

Úkoly k procvičování

ČESKÝ JAZYK

  • Učebnice str. 10-14: přečíst žluté rámečky s vysvětlením učiva, ústně či písemně procvičit látku na jednotlivých cvičeních (lze některá cvičení vypracovat na papír, do cvičného sešitu)
  • Dobrovolný úkol: ČJ SLOH – učebnice str. 16 – pracovní postup – přečíst žlutý rámeček, ústně cv.1,2
  • Pravidelně číst (alespoň 10 min/den), procvičovat vyjmenovaná slova
  • Lze využít na procvičování tyto odkazy:

https://skolakov.eu/

https://www.onlinecviceni.cz/exc/list_sel_topics.php

 

MATEMATIKA

  • Učebnice str. 10-13 – ve žlutých rámečcích přečíst vysvětlení učiva
  • Písemně procvičit učivo na některých cvičeních v učebnici (na papír, do cvičného sešitu)
  • Pravidelně opakovat násobkové řady, pamětné sčítání a odčítání do 1000
  • Lze využít na procvičování tyto odkazy:

https://skolakov.eu/

https://www.onlinecviceni.cz/exc/list_sel_topics.php

 

ČLOVĚK A JEHO SVĚT

Vlastivěda (modrá učebnice): přečíst str. 7-9, prohlédnout si mapu ČR s kraji, znát kraj, ve kterém žijeme, naše hlavní město – památky (viz obr. v učebnici). Přečíst si o dalších krajích na str. 9, podívat se na jejich krajská města, zda je neznáme a nenavštívili jsme je, čím jsou kraje známé.

Dějepis (červená učebnice): přečíst str.  8-9, zkusit si ústně zodpovědět otázky vždy na konci kapitoly. Podívat se na krátká videa k jednotlivým tématům:

UČ. str. 8 - Keltové:

https://www.youtube.com/watch?v=GbLaqyLIBS0&list=PLnplwgXmL676ZF4XY6BrbKpRFABnZExbv&index=4

https://www.youtube.com/watch?v=pwuvmNwR4X8&list=PLnplwgXmL676ZF4XY6BrbKpRFABnZExbv&index=6

Uč str. 8 – Germáni:

https://www.youtube.com/watch?v=kR7_hnJY0YI&list=PLnplwgXmL676ZF4XY6BrbKpRFABnZExbv&index=6

 

Uč str. 9 – Slované:

https://www.youtube.com/watch?v=z8vyIG6Ie8g&list=PLnplwgXmL676ZF4XY6BrbKpRFABnZExbv&index=7

 

Přírodověda (zelená učebnice): přečíst str. 7-8, pamatovat si zejména shrnuté učivo ve žlutých rámečcích.  Ústně, případně písemně, se zamyslet nad organismy žijícími v jednotlivých ekosystémech (např. ekosystém louka, pole, les, park, rybník – které živočichy a rostliny zde najdeme?) – lze propojit s VV a ekosystém nakreslit. Kapitola „Houby“ – umět popsat stavbu houby, znát rozdělení hub, včetně příkladů konkrétních hub.


*******************
Škola má STATUT Cvičné školy pedagogické praxe Střední pedagogické školy v Mostě

  

***************************************************

PRACOVNÍ MÍSTA - HLEDÁME DO SVÉHO TÝMU:

Učitele / učitelku fyziky

Zájemci, hlaste se na skola@mostzs15.cz, profesní životopis. Info : +420 603 839 532
Potvrzení o studiu či jiná obdobná potvrzení na základě telefonické domluvy s paní Janátovou na tel. +420 603 839 532.